Busraaaakkk dilek190 Bana 12.haftada kese yapısına göre erkek dedi, 15.haftada da erkek dedi. 1 ay sonra kontrolüm var o zaman netleşir ama yüksek ihtimalle erkek. Elbette tahminde bulunulabilir
minikanne31 Hatta erkekse daha da erken tahmin edebilir ben iki kizimin ikisijide 11 haftalıkken öğrendim
lotusflowers Devlette söylemiyolar galiba. Özelde söylüyolar ama ben sağlıklı bulmuyorum burada o kadar çok değişen duydum ki 12 de öğrendikten sonra. O yüzden bi kaç hafta daha sabredip kesin olanı öğrenmek daha iyi bence
minikanne31 Maya07 valla hic yanılma olmadı ikiside kız biri 9 yaşında biri 4 😂 bakalım şimdi hamileyim oğlum olsun istiyorum nasip bakalım
QueenJ dilek190 doktorum 12 haftayken %70 erkek dedi 14te kız gibi görünüyor dedi 17de kız olduğunu kesinleştirdi. O haftada yanılma payı oluyor
rapunzel9222 dilek190 ben 12+4 te öğrendim daha 2 gün oldu kızım olacakmış Allah’ın izniyle iki oğlum vardı
QueenJ dilek190 işte bulunsa da yanılabiliyorsunuz onu diyorum benim %70 gibi bir oran ile yanıldı çünkü. Bence birkaç hafta bekleyip en net sonucu öğrenmek daha mantıklı
kubos_ dilek190 ben devlete gitmiştim 16 olmadan söyleyemem demişti sonra randevu bulamadım bişeyler bişeyler oldu 18 de anca öğrendim şimdi 31deyiz😂
rapunzel9222 dilek190 ben özellikle sordum cinsiyet öğrenmek istiyorum diye doktor sağolsun baktı söyledi
esme3066 Ben 11+2 de gittim doktor ultrasonda 10+4 gördü. Daha 3-4 haftaya ancak belli olur cinsiyet dedi. Acele de etmiyorum açıkçası. Şu an tek temennim mide bulantılarımın geçmesi
Seloloo dilek190 12+4 te benim bebe 1 kere açtı bacağını uyuyordu gizledi sonra ama o ufacık anda doktor gördüğünü söyledi. 4 gün sonra tekrar çağırdı garantiledik cinsiyeti. Aç karnına türk kahvesi içip öyle kahvaltı yapınca anca ayıkıyor benim oğlan 🤣