17+2 haftalık hamileyim.. ömründe hep zayıf biriydim 48-50 arası boyumda 1.65. Neyse hamile kalırken 51 kiloydum ilk 3 ay hiçbisey yiyemedim yine kilo verdim şimdi onları geri almışım 52 çıktım. Ama bugün inanılmaz bi iştahım var anlamadım. 1 saat içinde her şeyi canım çekti az önce 1 şeftali 1 mandalina 1 domates yedim tuzlayıp sonra ceviz sonra ayran içtim Allahım duramıyorum ne alaka yediklerim de çok alakasızzzzz sizin de oluyor mu 😀 normalde çok iştahsız biri olduğum için de şaşırdım