Mtluannisss Kızlar Allah nasip ederse kasım ortası gibi doğum olacak inşallah ben kıyafet battaniye vs hiç birşey almadım tekstile dair ve ne alacağıma dair hiç fikrim yok keşke bana yardımcı olsanız neyi kaç ay kaç adet almam gerekiyor bilmiyorum :((((
Serendipity16 Mtluannisss en az 10 tane yenidoğan tulum alın bana herkes büyük al yenidoğan hemen büyüyor demişti gidip çocuğa hep 1-3 ay arası almıştım çocuğa hep büyük gelmişti sonradan gidip yenidoğan almıştım bi de ilk zamanlar kusma çok oluyor altına geçiyor sık sık kıyafet değiştirmen lazım tulumlar zaten en iyisi. Bol bol zıbın tabi ki uzun kolluda alabilirsin havalar soğuk olacağı için. En az 2 tane kalın battaniye ama peluş önermem alerjik bebekse kötü yapıyor. Dışarıda giydirmek için kalın tulumlar oluyor yine ondan alabilirsin tabi bol bol önlük ağız mendili şapka kış olduğu için şu an aklıma gelen bunlar
Papatyaaam1 Mtluannisss valla ben hep tecrubelı annelerden tavsıye aldım bu konuda 3 tame yemıdogan aldım takım olarak zıbın kısa kollu 2 3 tane aldım kış bebegı olcak çünkü uzun kollu aldım 5 6 tane çorap aldım Kı setlerden de çıkıyor zaten eldıven aldım yıne setlerde de var şapka almadım var dıye setlerde ağız mendılı çok lazım olucak dıye ayrıyetten 2 3 paket mendıl aldm yenıdogan ıcın çok fazla bısey almadım açıkçası sonrası hep 1-3 ay çünkü gıycegı surda 1 ay anca sonra hemen büyüyorlarmış