Kendi doktorum hep erkek dedi ilk hamileliğimdem çok farklı onun erkek olduğunu hissetmiştim bu sefer hep kız hissettim tam doktora inandım başka bi doktor kordon çok genital bölgesinde duruyo dedi emin olamadım kız olabilir dediler haftaya detaylı var bişeyler almak iatiyorum yanılma ihtimalleri olabilirmi?