visnelicheescake Evet teyseleriii biz geldik herşey çok şükür yolunda dedi doktorumuz. Cinsiyeti görebiliyorum ama 4 aylık bir olsun bir daha ki kontrole emin olarak söyleyeyim dedi sana. Hadi bakalım yine bir tahmin edelim kız diyen ben erkek diyorum buna 😅😅😅
Yazmelegi_ visnelicheescake oy oy 😍 benimde içime erkek doğdu ❤️ sağlıkla gelsin inşallah. Bizde 16 nın içindeyiz ama göstermedi bacaklarını kapatmış
visnelicheescake Yazmelegi_ ahaha çok teboyeli çocuk bunlar sjsjjsj ben bu zamana kadar kız dedim hep ama şu USG den sonra erkek demek istiyorum 🤣🤣
visnelicheescake [silindi] aşkım orda minikti gururuyla oynama cinsiyeti bilmiyoruz ama alınır cocuuum🤣
visnelicheescake Sevgiiss haydaaa haydaaaa pipi görenler artıyor nerde bu kız diye söylenenler arkadaşlar umudumuzu yitiriyorlar 🤣
visnelicheescake penbe_karisi görecezzzz bir daha ki aya şu pozisyona kadar bende kız dedim hep hissettim de ama sanki erkeğe yöneliyor gibiyim kdkdk