2kizannesi30 Bu tarz olaylar o kadar çok varki en kötüsü vefat eden çocuklar bu kadar zorsa yapmayın bu mesleği.Ben nasıl verecem oyun grubuna vermeyi düşünüyorum 4 yaşında sonra yarı özel yarı devlet ee şimdi ben bunları görünce nasıl verecem ya 🤦