Arkadaşlar 23. Haftamdayım değerlerim aşırı düşük olduğundan dolayı doktorum b12 iğnesi yazdı haftada bir şeklinde. Sabah akşam da takviye içiyorum. Buraya kadar her şey normal. Dün koltuk altımda bir koku hissettim. Normalde ter kokan biri değilim zaten her gün duş alırım. Ancak bu ter kokusundan ziyade kimyasal bir koku gibi. Rol on sürdüm sabah yine aynı kokuyla uyandım. Az önce duşa girdim koltuk altlarımı iyice sürttüm fakat hala aynı şekilde resmen koltuk altlarım kokuyor. Böyle bir şey yaşayan var mı ya çıldırmak üzereyim. Sizce ilaçlardan mı oldu ya da iğnenin yan etkisi falan mı bu internetten araştırdım bulamadım