Esosiko ikizannesiiiiiiii 6+4te gitmiştik kese vardı bebek vardı kalp atışını duyamamıştık ama 7. Haftada tekrar gitmiştik duyduk o zaman
kubos_ ikizannesiiiiiiii 6+5 de ilk kez kontrole gitmiştim gittiğimde hem keseyi görüp hem kalp atışını duymuştum
daisymom_99 Şuan 5+6 bugun gittim bebeği gördük ama kalp atışı duyulmadı 10 gün sonra gell kesin duyarız dedi
melikeeeb Busraynr normal ultrasonda gördük ama bebekten bebeğe değişiyor ben ilk geldiğimde 8. Haftada duymuştum kalp atışını keseyi 6. Haftada görmüştük
minikanne31 Şuan 7+1 Çarşamba gittim kalp atışı çok deriden az duyuluyordu devlet hastanesiydi kadın pek ilgilenmedi
kubos_ tugcelice07 31 haftalık oldum artık ama o zamanlarda kanamam olmuyordu kasık ağrılarım fazlaydı
Busraynr ikizannesiiiiiiii beta hcg testi 1. Test 15 4 gün sonra 456 2 gün sonra 1556 çıktı gitsem göremiyecekler daha önce düşük yaptım çünkü beklemek istedim zaten folik asit ve balık yağı kullanıyorum suan en azından keseyi görebilelim diye bekliyorum