kbrizm Arkadaşlar 2. Hamileliğim ama ilkimde daha ilk haftalardan hiç bel ağrısı kasık ağrısı yaşamamıştım. Belimin hep aynı sol tarafı çok ağrıyor kasıklarıma eğilip kalktıkça bişey batıyor normal mi bu daha bu haftalardan
waterproof Ben de 6+4üm akşamdan beri yoğun bel ve kasık ağrısı var adet olcakmış gibi dün de biraz ev işi yapmıştım korkuyorum🥹