minnosss58 ben de öncesinde lazere gittim evlenince vaktim olmadı tam başlayacağım derken gebe kaldım tüyler cikar diyorlardı gercekten gereksiz tüy çıkışlarını şu 2 haftadır gözlemledim asiri artış olmadı ama bölgesel çıkan oldu. Ipl cihaz da benim bildiğim uyutuyor üstelik öncesinde jiletle alıyorsun sonrası için hamilelikten sonra dökülmesi gereken kıllar dökülmeyecek yer yapacak jilet o kökleri sertleştirecek çünkü . Ben karnimda çıktığını gözlemledim mesela onları eldivenle hallediyorum. Lazer hakkında da bebeğe ya da anneye verdiği zarar için kesin bir bilimsel bilgi yok bu yüzden benim bildiğim çoğu doktor riske atmamak için hamilelik sonuna kadar önermiyor kimi de belirli aylarda yapabileceğini söylüyor . Tamamen olabilecek riski göze almak yani bu