Gulhacolak Kızlar 1 hafta önce doktorum amniyon sivimda sızıntı olduğunu söyledi iç çamaşırıma bı ped koyarak beni büyük şehir hastanesine yönlendirdi ertesi gün oraya gittigimde sızıntı goremediler geri yolladılar doktorum kendisinin sızıntıyı gördüğünü testten belli olduğunu ve belirli araliklarla geldiğini söyledi 3 gündür garip bı akintim var biseylerde gittiğini hissediyorum alttan bugün de aksilik mor renk iç çamaşırı giydim ve iç camasirimdn rengi belli olmuyor ama yoğun bı şekilde bı akintim var biraz yapışkan ama rengini göremiyorum sadece yapışkan olduğunu biliyorum sizce suyum mu geliyor iç çamaşırımi neredeyse avuç içi kadar islatmis
Gulhacolak DlstM canım küçük bı ilçede yaşıyorum devlet hastanesi ve doktorum özel arama kabul etmiyor ne yazikki