tazeanneee0 Şuan 34+3üm ve 2 gün önce aynı şeyleri yaşadım. İlk oğlumda 35+4te doğmuştu 2 gün gerçek sancıyı çekmiştim, duş falan fayda etmemişti. Bu da erken doğucak sandım. İshal ve kusma da eklenince hemen duş aldım ve sonrasında uyumuşum. Bugün kontrolüm vardı nstde sancı çıkmadı, doktor kusmaya falan da salgın var dedi. İdrarımda enfeksiyon çıktı, antibiyotik yazdı. Şuan bile belim ağrıyo, çocuk aşağıya çok baskı ediyor vajinam sızlıyor resmen. Siz nasıl oldunuzz??