Asi_07 staRmama hayır öyle birşey demedi kanamam da devam ediyordu karından ultrasonda bakıyor sadece
Eren1 staRmama ben bır ay sonra gitmiştim bır regl sonrası kürtajım tam kürtaj gibi değildi uca kadar indirmiştin sancıdan ıkı gün evde ucta iken cıkartamayıp gitmiştim zaten kese tüm cıkartı hoca :( rabbım bır daha yaşatmasın
staRmama Eren1 benim doktorum da keseyi aldık dedi acaba tümden aldığı için mi kontrole gel vs demedi
Eren1 staRmama olabılır gülüm geçmiş olsun ben gördüm yumru avucum kadardı kese incelemeye gönderdiler