MasaaL Kızlar 37+3 olcam 00:00’da. Hafiften ara ara adet ağrısı gibi ağrım oldu ama düzensizdi. Göbeğimin altı sert değil, göbek üstüm çok sert bu normal mi ? Kızlar sizde böyle bir sorun yaşıyor musunuz, yaşadınız mı? Yardım lütfen😞
tuubiy MasaaL ben de 37+3 üm ama öyle bi sertlik yok. Evet bazen değişiklikler hissediyorum farklı şeyler oluyo sanki ama üzerinde durmamaya çalışıyorum insan kendini dinliyo çünkü 🤷🏻♀️
MasaaL Zeynepkubra ay taş gibi ama 😔 doktorum öyle birşey olursa kanaman felan gelirse gel demişti. Bebeğim kıpırdıyor şuannn maşallah kanamam hiçbişeym yok ama endişelendim bi bugün böyle sertleşti
MasaaL Zeynepkubra Canım haklıymışsın bebeğim biraz önce çok oynadı ve o sertlik geçti. Ama bugn ilk defa sertti böyle. Poposu muydu acaba 😊
MasaaL tuubiy Benim bir bugün oldu gündüzden beri sert :/ onun dışında bir problemim yok şükür sizlere de danışmak istedim 🤦🏼♀️
MasaaL Deletedmom277 Kız ne işin var burada 😂 ben vaşla dogursam sileceğim yoksa burada psikolojm gider
MasaaL Efuli53 Sert oldugu icin sırtı olabilir belkide poposu diye düşündüm. Çünkü kafası oldugunda top gibi belirginleşiyor ☺️ Göbek üstümün tamamı çok sertti acaba döndü mü bilmiyorum