S-nur1 Kızlar uyandığımda iç camasırım ıslaktı hatta o bölgede pantolonumda ıslanmış ama leke akıntı gibi bişey yok hiç ıslak sadece ne olabilir başıma ilk kez geldi Haftam 33+2
Eyllullu S-nur1 geçen muayenede gördüm, baska bir hastaya turnusol kağıtlı bez vermislerdi onu takmisti, rengine göre anlasılıyormus, benim akintim da bazen su gibi oluyor insallah amniyon degildir 🙏
1oglanannesi S-nur1 az az geliyodur belki suyunuz azalmismi azalmamismi kontröl etdirin bence ben yasadim 33 hafta civarlariydi galiba gun boyuda az az islaniyodum baktirdik suyum azaliyomus 39 haftaya kadar az suyum kalmisti bile bolca su icdim filan 39 da suyumun hepsi vi anda gelmisdi sabaha yakin yinede doktorunuza bildirin yada gun boyu takib edin pecete koyun ne kadar islanmis bakin
Nazli_3009 S-nur1 haftamız aynı benim de oluyor arada bazen akıntı gibi kalıntı oluyor bazen ise kalıntı olmuyor sanırım bu haftalar da akıntı oranı artıyor
Muallim3 Su olsa anlardınız şarr diye gelirdi. Ama içiniz rahat etmiyorsa gidip test yaptırabilirsiniz. Amniosure diye bir test var. İsmini doğru yazmamış olabilirim.
S-nur1 Muallim3 Evet canım biliyorum yoğun gelir durdurulamaz şekilde de olabilirmiş ama su sızıntısı felan olabilir mi diye ağrı sızı da yok
Muallim3 S-nur1 Ağrı sızı olmayabilir zaten. Sızıntı da olabilir dediğiniz gibi. Bir test yaptırın içiniz rahat etsin.
S-nur1 Nazli_3009 Evet sulu akıntı mıdır yoksa su mudur anlayamadım ilk kez olunca normalde akıntılarda beyazsımsı oluyor çok da akıntı yaşamadım ben zaten de bu böyle direk ıslaklık olunca acaba mı dedim🙄
Nazli_3009 S-nur1 su değildir bence ya çünkü benim de ara ara oluyor doktorum da normal dedi insan korkmuyor değil ama su olsa anlarız bence
Nazli_3009 S-nur1 sabah uyanır uyanmaz oluyor 1 kere daha sonra olmuyor. Bence gece boyu uzandıktan sonra içerde biriken akıntı akıyordur çünkü uyanınca hep oluyor ama gün içinde olmuyor