Irono kız korkmaa ben ısteyerk sezetyan oldumm ıyıkıde olmusum yok gobegın kalır yok soyle agrın olurr sizene mıleltın gobegınden agrısından ılk ıkı gun agrım olduu sonraa hersey yolundaydıı sutumde geldı cocugumuda aldım kucagımaa ısımıfe gordumm kadın sezeryan olmus olalı 5 yılmıs olmus durmus hala dıkıs yerım agrıyor nasıl agrıları oluyor ben anlam veremıyorum cıdden korkmayın lutfen kımsenın dedıgınede kulak asmayın👍