Rabiul Bumah 38+4 de 3.300 doğdu kızım tosbalak bir şeydi ilk ödemini attıktan sonra biraz zayıflayıp sonra topladı şuan çok kilolu değil zayıf bile gözüküyor ama çok şükür sağlıklı , sizin ve ailenizin de önceliğiniz kilosu değil sağlığı olmalı
ozlem889 Bumah bebekten bebeğe kilo konusu değişiyor aslında 35 haftada 3500 doğuran da var 42de 2500 doğuran da var önemli olan sağlıklı olması keza benim bebeğim 36 dayız 2600 bile değil 38 3100 olursa çok çok iyi derim mesela ama şükür sağlikli ilerliyo gelinimizin kızı 38+1 de 2250 doğdu küveze falan girmedi gayet sağlıklıydı ilk oğlum 3200 doğdu 40 haftada ama küveze girdi kilo konusu dert edilecek bişey değil doğduktan sonra gayet güzel alır kilosunu hiç canınızı sıkmayın
Gokturkmom_ Bumah Her bebeğin gelişimi bir değil . 4.5 kilo doğuran da var herkesle karşılatırma yaparsak ohoo.Benim bebeğim 2.900 doğdu 4.5 kilo doğan bebekten daha kilolu şuanda
zeysahn Bumah bebeğiniz sağlıklı ise kiloyu bu kadar sorun etmemelisiniz önemli olam sağlı çok kilolu olması değil bence 💕
Bumah Gokturkmom_ dogru diyosun ya ister istemez kıyas yapıyorum ailemde çok cılız dedi 😀 moralimi bozdular
miniminibiri Bumah doğmamış bebeğe mi cılız dediler allah akıl fikir versin herkese ne diyim. İnsanoğlu en önemli şeyin kıymetini kaybetmeden anlamıyor o da sağlık Rabbim kimseyi sınamasın
zeysahn Bumah moralinizi bozmayın doğduktan sonra da kilo alıcak ne de olsa sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız umarım
hayalperest2310 Bumah benim de 3050 gramdı bir hafta geriden geliyor ama önemli olan sağlıklı olması 3 kiloyu geçse bana yeterli ama bazen eksik de cıkıyor
Merym_25 Bumah tabiki az değil 38.haftadayım benim şuan 3500 kg su doktor daha alırsa normal doguramicagımı söyledi kilo o kadar da iyi değil ve sizin ki çok normal 2 hafta ilerideyim bide