emosduygos ilk hamileliğimde 1 yıl korunmasız ilişki ve yumurtlama takibi ile denedik olmayınca infertilite birimine gittim klomen ve letu ile birer ay denedik olmadı sonra hsg çekildim sol tüpüm çekimde açıldı o ay yine olmadı sonraki ay klomen kullandım olmadı. Bu 4 ayın üstüne glifora başladım ve regl döneminde klomen kullanarak hamile kaldım. O gebeliğim kalp durması sebebiyle sonlandı kürtaj oldum. Çeşitli sebeplerden kürtajı anestezi vermeden yapmak zorunda kaldılar baya travmatik oldu benim için o nedenle 1 yıl ara verdim yani ilaç vs kullanmadım korunmasız ilişkiye gün takip etmeden devam ettik olmadı. Sonra tekrar doktorla denemeye başladık ama glifor veren doktor yaşadığım şehirden gitmişti 4 farklı doktor insülin direnci için ilaç kullanacak kadar değerlerimin yüksek olmadığını ve hamilelikle alakası olmadığını söyleyip klomen letu vs verdi olmayınca aşılama da denedik yine olmadı. Tüp bebek için bir doktorla görüştüm 3 ay sonra başlayalım sen o ara glifor+klomen kullanarak dene olursa hamilelik olur olmazsa biraz kilo vermiş olursun tüp bebek süreci zaten kilo aldırıyor dedi ve önce glifora başladım bir sonraki reglde de klomen kullanınca yani 1.5 ay içinde hamile kaldım. Hamileliği öğrenir öğrenmez gliforu bıraktım şeker takibine başladım ayrıca doktor önceki düşükte test yapılmamasına rağmen kan sulandırıcı başladı pıhtılaşma kaynaklı olabilir diye çok şükür bu hamileliğim devam ediyor 37. Haftaya geldik. Çok detaylı yazdım ama gliforun bendeki etkisine emin olduğum için ve arada boşuna epey ilaç kullanıp yıprandığım için anlatmak istedim.