Bu kadar zorlanacağımı düşünmedim maalesef , tuvalete gidiyor güzel ama büyük tuvaletini inatla yapmaya çalışıyor ama yapamayınca ağlıyor , anne korkuyorum diyor gel kızım bez takalım büyük tuvaletini öyle yap diyince daha çok ağlıyor ne yapacak nasıl yapacam hiç bilmiyorum . Süreç nasıl ilerleyecek geçen yaz denedim korktu büyük tuvaletinden yapmak istemedi zorlamadım bu sene de böyle şeyle ağlana krizleri başladı normal mi ne yapmam lazım .