ayseyilmz daha önce 1-1.5 yıl Sarıyer’de oturdum evimde yakındı o zama hamile değildim ama o sıralar hamile olan 2 arkadaşım maalesef oradan olumsuz etkilendi ilk arkadaşım doğumhanede saatlerce sancı çekti soğuktaayrıca tam kapı ağzında bırakmışlar giren çıkan herkes o şekilde görmüş çok travmatikti doğum anında ağlayarak gitmek istedi imza verip acil olarak oradan çıkıp özele gitti sezeryan olmak zorunda kaldı, diğer arkadaşım da normal doğum yaptı ama dikişlerini doğru atmamışlar eçdaha sonra da ebe gelip alaycı bir şekilde sana yanlış dikmiş attık tekrar atıcaz demiş o yüzden doğumdan sonra aylarca yan oturmak zorunda kaldı , hâlâ orada olsam ben gitmezdim ama dediğim olaylar üzerinde 2 sene kadar geçti şimdi doktoru hemşiresi değiştiyse daha iyi insanlar geldiyse bilemem, Allah iyilerler karşılaştırsın her zaman