Secil10 Arkadaşlar 22+1 haftalık hamileyim perinatoloji yaklaşık 3 hafta önce bebeğimde bağırsak parlalıklığı olduğunu, şimdi tekrar gittiğimiz de ise bağırsakta genişleme var dedi takip etmesi gerektiği söyledi konuyla ilgili bilgisi olan var mı?