Selmagkk İlk zamanlar alıyordu sonra bıraktı ne kulllanabilirim huzursuz olduğunda en azından emzik veririm diye düşünüyodum
nilsumm Selmagkk We bayb markasını bebekler tutuyor canım kızımda Philips avent tutmamıştı we baybnin damaklısını tuttu
momica Selmagkk ay bilmiyorum ki ya ben mamajoo aldım ama tecrübem yok sadece avent tutmayıp mamajoo tutan iki bebis tanıyorum 🫠