Merhaba herkese. Üç gündür oğlum ve ben gribiz. Onu doktora götürdüm ilaçlarını kullandırıyorum ama ben ilaç kullanamıyorum malum. Başımda felaket ağrı var burun tıkanıklığı, geniz akıntısı… Hamileyken kullandığınız işe yarayan bitkisel doğal tedaviler varmıydı. Hamilelikte hasta olmak zor, birde çocukla birlikte hasta olmak ekstra zor. Üstelik yanımızda kimse yok 😔 deneyip memnun kaldığınız zararı olmayan doğal yöntemler varsa yazar mısınız lütfen