Kızlar merhaba normaldede nabzım hep yüksek çıkar 110 ve üstü. Bazen merdiven çıksam kalbimin ağzımda attığını hissediyorum. Merak ettiğim şey gebelikte de aynı şekilde şimdi 110 üstü hep. Sizdede böylemi? Bu durum doğumda sorun teşkil eder mi çok korkuyorum bir şey olur diye