Umut_unAnnesi Arkadaşlar son adet dönemi 20 temmuz Eylül 3 de hamile olduğumu öğrendim Ağustos ayında da idrar enflasyonu geçirmiştim bebek 9+5 görünüyor normal tarihe göre ama ultrason da 6 haftalık çıkıyor başına böyle bişey gelen var mı
Bykessra Umut_unAnnesi geç döllenme olabilir ama nerdeyse 4 hafta fark var arada benim bildiğim 2 hafta kadar olur geç döllenme doktorunuz ne dedi bu konuda. Benimde sat 15 Temmuz ama 18 temmuza çekti doktor 3-4 günlük geç döllenme olmuş yani
babysmom1 Umut_unAnnesi canım geç döllenme benim son regl tarihim 28 Hazirandı düşğnki şuan bebeğim 8+6 doktor 26 Temmuz diye güncelledi son regl tarihimi çok normal yani🫶🏻🫶🏻
Umut_unAnnesi Busranur_mnts aynen gördüm çok az da kalp atışı dinletti oda geç döllenme olabilir dedi de tam hesaplama yapmadi
Umut_unAnnesi Bykessra oda geç döllenme olabilir dedi henüz tarih belirlemedi on gün sonra tekrar gel dedi
Bykessra myangelson Bana doktorumun dediğini söyledim. Bana 3-4 gün geç döllenme var adet tarihini ona göre düzelttim dedi bende bi sıkıntı olur mu dedim hayır 2 haftaya kadar olabiliyor normal dedi. İnşallah herkes sağlıkla kucağına alır
Busranur_mnts Umut_unAnnesi endişelenecek bişey yok canım normal oluyor öyle görümcem 9 hafta olması gerekirsen 5 hafta minik kese gördü şimdi doktorun düzelttiği tarihe göre 12 haftalık
Bykessra Umut_unAnnesi kalp atışı duymuşsun o zaman gayet iyi gelişir sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım.
myangelson Bykessra o 2 haftaya kadar olabiliyor normal denmesinin sebebi ultrason ve sat arasında farkın 2 hafta ileri veya geri çıkmasını normal karşılıyorlar daha sonra hafta yakalanıyor diye. Yoksa geç döllenme 2 haftaya kadar olur demek değil. Amiin. Ben doğum yaptım oğlum 7 aylık oldu bugün 😊