Kumsal4545 Ben de kendi kendine yenenlerdenim. İnanın her şey sizde bitiyor. Önce kendinizi dinleyin, kegel egzersizleri de yapabilirsiniz. Ben hep yenenlerin hikayesini okurdum, motive olurdum. Umarım kurtulursunu bu dertten, Allah yardımcınız olsun ve lütfen kendinize güvenin. Ben yendiysem sen de yenersin.