_ruveyda06
16.haftamda yoğun kanama yaşadıktan sonra coraspirini tamamen bıraktım. Kanama bitene kadar 2 gün de iğneyi bıraktım.
Kanama durunca yalnızca iğneyle devam ettim, çok tereddüt etmiştim ama çok şükür bebeğim de ben de iyiyim. Siz de tedirgin olmayın, coraspirin etkisi çok daha yüksekmiş o yüzden önce onu bıraktırıyorlar