Merteda1 Arkadaşlar 4ay once bir gebelik geçirdim adi skar gebelik doktor dilinde bebek sezaryan yerine yerleştiği için sonlandırmak zorunda kaldılar benim gb bu durumu yasayip başına gelen varmi
Demetalya Benimde öleydi ama skara yakındı ve kesem yukarı cıkmıstı 8 haftaya kadar bekledik kalp sesini duyamadık bende kürtaj oldum çok üzüldüm çok ağladım ama sans işinimidr bilemem nasıp değilmiş
Efege Skar gebelik yaşadım. Sonlandırıldı. 6 ay sonra sürpriz bir hamilelik yaşadım.(ertesi gün hapına rağmen)Kese olması gereken yerdeymiş bu sefer
Yusyus5328 Efege çok zaman geçti üzerinden ama umarım görürsünüz doğumunuz gerçekleşti mi acaba süreç nasıl ilerledi bilgi verebilir misiniz