enasill Kızlar 7 haftalık gebeyim ve rahimde kalp atışı hissi gibi bir atma hissediyorum sizce neden ??
busrasya2334 enasill bebek yerleştiği için orada bir hareketlilik var daha fazla kan akışı vs onu hissediyorsunuzdur
ylnydgd Elinizle bastırınca hissediyorsanız atardamardır, normalde hissediyorsanız gazdır. Bebek susam kadar ona dair bir şey hissetmeniz imkansı