Arkadaşlar merhaba akıntı ve hafif renkli kırmızı leke sebebiyle doktorum alttan muayene etmek istedi , açıkçası tedirgin oldum. 1hafta geçti ama ben hala çatı muayenesi erken doğumu tetikler mi düşüncesinden çıkamıyorum. Sizce öyle mi 25. Haftada çatı muayenesi olan var mı
Akıntıya bakmak için ve plesantadan mı geliyor onu görmek için dedi zararı yok dedi şükür bisey çıkmadı ama devamında korkuyorum tecrübelerinizi paylaşır misiniz