Rabiarabisss3 Her muayene ücreti 1080tl gibi bişey. Doğum için de 40k istedi. Dediğim gibi keşke fırsatım olsaydı da teksin hoca doğurtsaydı. Çünkü doğum servisinde genel olarak asistan ve stajyerler olduğu için kendimi Emin ellerde gibi hissetmedim. Bazen “epidurali ben yaptım, evet evet X hoca izledi gösterdi” yada “ işte dr stajyere sesleniyor “açıklık kontrol edilsin” sonrasında emin olamayıp kendisi de kontrol ediyor falan yani aklımı zor korudum😔