Superisibeyza Ben gebeliğimin ilk, haftalarında başladım o ara sorun yoktu gayet hergün içiyordum taa ki 8. Haftaya girdim doğru dürüst içmeyi bıraktım birkaç, günde bir alıyorum aşırı kötü yapıyor beni üstüne bide mide bulantısı iyice mahvediyor. Doktorum 12. Haftaya kadar kullanman gerekiyor dedi ama içemiyorum maalesef