Superisibeyza Ağrı bazen çok aşağıda oluyor bazen sağ sol kasıkta kenarlarda kramp gibi korkuyorum sizde de oldu mu bu normal bir süreç mi
Esosiko Superisibeyza çok rahatsız edici bir ağrı olmadığı sürece ve uzanıp dinlenince geçen bir ağrıysa tedirgin olmayın bende öyle olmuştu ama yine en iyisi siz bilirsiniz
gamzetrk Tutunma ağrısıdır bnce canım çocuk rahme tutunuyordur dayanılmıcak derecede çok agrırsa doktoruna görün
ylnydgd 12 ye kadar ağrılar çok oluyor sonra azalıyor. Anama lekelenme olmadıkça telaş yapmayın. Bol su ve dinlenme yeterli