aybarsmom16 Reglime 4 gün var anında çıktı hiç beklemedi. Ama yorumları çok kötü bilseydim almazdım. Yalancı pozitif görenler bu kadar pembe mi gördü ?
Busranur_mnts aybarsmom16 ben de çok yalan haberi duydum ama bu daha belirgin gibi başka marka da dene istersen sonra kan verirsin awox veya prodoctor bulabilirsen iyi olur bende kuruma bile çıkarmamışlardı
rabiatr aybarsmom16 ya belli olmaz tabi sizde de bu testle daha pembe pozitif gördüm ertesi gün adet oldum güvenmeyin buna başka test alın 😊 ama inşallah pozitiftir🤲🏻🤲🏻
senos15 aybarsmom16 bence erken gebelik testleri para tuzağından başka bişey değil zaten kadınlarda hcg değişen bişey ben 3 bazen 0 oluyor bu testler 2 yi 1 i saptıyor ve gebe sanıyorsunuz en iyisi kaset test
aybarsmom16 Sendenbanakalan Hayır yok ilk gebeliğimde de yoktu zaten :) regli günümü bekleyeceğim artık