Mia88 Kızlar bisi danışmak istiyorum aslında doktorumdan inanılmaz memnunum yaklaşık 7 senedir jinekologum kendisi,Eylül ayında tedaviye başladık ve ilk denememizde ikizlerime sayesinde 25 haftalık hamileyim 🙏🏻💕 ancak maddi durumumuz 1 senedir biraz sıkıntıda kendisiyle devam etmeyi çok istiyorum ama su dönemde 5000 5500 e yapabilicekken dogumumu doktorumla devam edersem 13 ile 17 arası hatta küvoz vs olursada çok daha yüksek rakamlara gelecek😕 o yüzden yeni doğan bakım ünitesi olan yine özel ama A+ değilde normal standartlarda bir hastane arayısındayım,önerebileceğiniZ doktor ve hastaneler varmıdır acaba ???(Anadolu yakası)
Tgcmrt Mia88 bende ikizlere hamileyim çamlıca erdem hastanesine gidiyorum ilk doğumumuda orda yaptım Dr tülay kaya dan çok memnunum.
Mucize7979 Maltepe üni hastanesi. Ben memnunum. İkiz sezeryan doğum prof yaparsa 6500₺ dendi ocak ayında. Küvöz de ücretsiz. Hemşireler çok ilgili.