Yarenn-01 Bende 27 haftalıkken kullandım enfeksiyondan dolayı. Geceleri koyup uyuyordum, sabahları ayağa kalktığımda baya geri geliyordu, araştırdım fazlalığını geri atıyormuş sanırım korkulacak bişey yok ama sen yinede şüphe ediyorsan bi doktorunla görüş