Aşıdan olduğunu düşünmüyorum canım ishal , huzursuzluk vs gibi etkileri var ama beslenme reddi başka bir şeyden dolayıdır. 3.aya az kalmış bu gibi durumlar bu ayda normal beslenmede azalma ya da reddetme .. Canı istese zaten içer karnını doyurur yani. Diliye biberonu itmeside normal bu davranışı öğreniyor şu anda. Yinede doktorunuza sormanız da fayda var. Geçici bir süreçtir inşallah. Sağlıklı günler 💜