xkelebekmis arkadaşımın tavsiyesi ile aldık. Elele dormire 2. Henüz bebiş doğmadı ama arkadaşımdan duyduğum 5. Ayına kadar aynj markayı rahat kullanabilmiş. bebeğini ana kucağına koyup evin işlerini yapabildim veya biri gelince ana kucağına koyup rahat ettim diyordu. Her bebek farklı tabi. Bazısıda asla kullanamadığını söylüyor. Manuel daha iyi olduğunu söylüyor. Bencede manuel gelişim bakımından daha iyi. Muhtemelen ben bir de manuel alacağım bu sebepten.