iremiko_ https://mutluresim.com/images/2025/09/26/XpTHE2.jpeg### Fotoğrafı yaklaştırınca içinde bişey görünüyor o yolk olabilir mi yada bebek 🙈 doktorum sadece çok iyi ve sağlıklı olduğunu söyledi bende yolk falaan bilmiyordum o zaman farkedince merak ettim
efnanhiraa iremiko_ bende diyordum içinde sis gibi bir şey var yakinlastirinca vs şükür 10 haftalık olduk varsa bile çok küçüktür zor görünür Dr kese güzel demiş iyi kanama alanında yok şükür
Busraynr iremiko_ vajinal muayene ile mi gördu acaba normal ultrason mu ? Benim de bugün 5 haftalık oldu henüz doktora gitmedim betam 2 gün önce 1556 ydı
iremiko_ Şükürler olsun 6 ekimde kalp atışı için şuan 5+3 olduk acaba daha önce gitsek kalp atışını duyamayız içim içimi yiyor ya 🥹
iremiko_ Vajinalle gördü ben sadece bir kere test verdim transferimin 12.günü bana tekrar kan vermene gerek yok dedi betamı bilmiyorum o yüzden
iremiko_ Westmoreland betayı keseden bir hafta önce transferin 12.günü 255 öğrendim 1 hafta sonra kese için gel test yapmana gerek yok değer çok iyi dedi keseye gittiğimde beta bakılmadı yani
iremiko_ Westmoreland evet benim doktorum 2 günde bir artış takip etmenin strese neden olduğunu ve gerekli olmadığını düşünüyor ilk değer düşük değilse transferden sonra gerekli değil bencede ideal aralıktaysa yani