Mide bulantısı yaşayanlar ne şekilde yaşıyor acaba? Benim sabah başlıyor yatana kadar devam ediyor su içmek bile midemi bulandırıyor ve bitmeyen bir hazımsızlık var sanki. 6. Haftada başladı 10. Haftam bitecek hala devam ediyor. Canım hiç bir şey yemek istemiyor tüm yiyeceklerden soğudum en sevdiğim şeylerden bile..Düzgün beslenemiyorum diye endişeleniyorum. Yan etkilerinden korktuğum için bulantı ilacı da kullanmak istemiyorum. Benzer durumu yaşayan var mı?