Saas Bu günleri görmeyi o kadar çok bekledim ki şimdi zaman su gibi akmış. Rabbim isteyen herkese versin. Sizlerde durum ne kızlar 🥰 nasıl gidiyor. Alışveriş yaptınız yapmaya başladınız mı 🥹❤️
G12s_18 Saas Son 88 daha hiçbir şey almadım 2.kizim Ekim sonu gibi almayı düşünüyorum zaten kızımın giydirmedigim yeni doğan kıyafetleri bile duruyor bir beşik aldım ikisine alacam aynı anda
cakirbebek Saas son 59 ♥️ alışveriş bitti gibi . Bir iki iviz zivir kaldi ekimde halletcem. Birde evin temizligi ve hastane cantaso var kismetse 😌
Saas G12s_18 Bebişler daha şanslı sanırım genelde abla ya da abiden bişeyler kalmış oluyo bi de annneler daha tecrübeli oluyo 😍benim ilk o yüzden heyecan tavan bu sebeple de alışveriş bitti sayılır😀
Kezban_422 Saas erkek valla nefes darlığı desen var şişkinlik desen var kramplar ayrı öldürüyor zat-ı🤷♀️🤦♀️
Zuleyhadere25 Saas aynıyız şuan 99 gösteriyor alışveriş yapmadım daha ablasından kalanlar var ablasıda daha 1 yaşında ondan kalanları gydırcem bide bi kaç parça alırım yeter bide temel eksikler var onları alıcam
Saas Zuleyhadere25 Evet benim de 99 gösteriyor şu an çok heyecan verici ya🥰 evet yaa 2.bebişler cidden çok şanslı
mysweetgril1 Son 57 🩷 alışveriş bitti hastane çantası da hazır bı tek evin temizliği kaldı oda o kadar büyüdüki gözümde inşallah oda hal olursa bitek bebişi beklemek kaliyo
Saas mysweetgril1 Yaaaa bişey kalmamış senin de canım temizlik için Allah yardımcın olsun inşallah çok yorulmadan halledersin
Annekuzusu123 Saas herşey hazır Allah’ın izniyle son 2 gün pazartesi sezeryanım var Allah nasip ederse🙏🏻38+2
Saas Annekuzusu123 Oyyyyy kuzummm Allah yardımcın olsun Rabbim her şeyini kolaylaştırsın hayırlısıyla bebişini kucağına alırsın inşallah🥰