Kızlar kaç gündür gribim gripten mi bilmiyorum karnım ağrıyordu ama bugün daha değişik bir karın ağrısı var rahmimde ağrıyor belimde tek taraflı sağ tarafımda bıçak gibi saplanıyor karnımın içi ağrıyor. Sizde de oluyor mu olan var mı bu haftalarda? Doktorum kanama olmadığı sürece sorun yok diyor 8 haftadan beri progestan kullanıyorum 8 haftalıkken kanamam olmuştu. Hala devam ediyorum