iremiko_ Dün cenazemiz vardı normalde hep evde uzanıyordum ama dün 4 saat araba kullandım geri kalan bütün gün de de ayaktaydım bugün sabahtan beri kasıklarımda adet ağrısı gibi ağrı var normal mi bir süredir olmuyordu çünkü endişelendim o yüzden
minnosss58 iremiko_ doktoruna danış istersen benimde öyleydi 5. Haftamda sol kasık ağrısıyla doktora gittim ultrasonla bakıp kesenin kenarında kan birikimi olmuş dedi bu düşük riski yapar o yüzden iğne başlattı 5 adet iğneden sonra çok şükür toparlandı herşey
minnosss58 iremiko_ lekenme hiç olmadı ağrımın 2. Gününde gittim sol kasığımda adet ağrısı gibi ağrı oluyordu
minnosss58 iremiko_ Ama ben o hafta aşırı yoruluyordum annem rahatsizlandigi için sabah akşam hastanedeydik belki de o süreç beni fazlasıyla yordugundan dolayı oldu bilemiyorum her insanin bünyesi ve yapısı bir değil sadece basımdan öyle bir olay geçtiği için yazmak istedim aklını bulandirmak istemem
iremiko_ minnosss58 teşekkür ederim sorun değil sanırım benimki öyle şiddetli değil sadece sabah hissettim onun dışında bir ağrım yok
iremiko_ 23041988 peki hapşırınca falan kasıklarda bi sancı acı oluyor o ne zaman geçer yada onun olmaması için yapılabilcek bişey var mı acaba
23041988 Canım ben 12 haftalık hamileyim 4.gebeligim her adet gününde adet agrım yine oluyor kasıklarda agrı hala var ara arada igne gibi saplanıyor doktora sordum normal bunlar rahim genşliyor bebek büyüdükce yukarı çıkıyor kanama olmadıgı sürece normal
23041988 Yorulunca sitres olunca bebek toplanır bir yere misal hapşırınca hamile olmasan bile benim agrı giriyor oraya 🤣🤣🤣hamileyken de çok normal ilk gebeligin mi
iremiko_ 23041988 evet ya hiçbişey bilmiyorum herşey çok zor geliyor sürekli korku filmi gibi yaşıyorum 😂
iremiko_ Bide ben 5+3 sanıyordum ama regl tarihimi yanlış hesaplamışım şimdi doğrusuna bakınca regl tarihime göre 5+6 doktora yanlış tarih vermişim bi sorun olur mu 😂