Zeynepackgz
Ayy canım sağlıcakla büyüt bebeğini inşallah. Senin adına çok sevindim. Çok korkuyordun, güzel geçmesi iyi olmuş. Sadece anlamadım şey bu sonda dediğimiz şey uyuşturmadan takıldığında acı veren bişey. Neden bunu bildikleri halde bi kesim uyuşturmadan takıyor ki? Bende hiç öyle olmadı ama şaşırdım yani. Neyseki dinlemişler seni. Bu arada alttan muayene ettiler mi?