Papatya-18 benim de 13 haftalık şuan bu üstteki resimde baya belli oluyor erkek olduğu benimkinin doktor da çıkıntı var erkek olabilir dedi tekrar baktı ama sırtı dönüktü muhtemelen erkek dee Çarşamba yine gidicem bakalım benim ki ilk gebeliğim başka resmi var mı?