btlyy Prodoctor ile yaptım ilk bişey çıkmadı gölge gibi olmuştu aşırı zor görünüyordu kuruma çizgisi diye suya tuttum böyle oldu daha da belirginleşti
Zs3450 btlyy prodoctor yanıltıyor kaç kez yaptım geçen ay tüm testler böyle gölge gibi çıktı ama gebelik yoktu ama umarım sizin ki vardır umutlandırıyor insanı bu test
nevalthemom Çok erken yaptıysanız böyle çok az çizgi olabiliyor. 2 gün sonra tekrar yapınca koyulaşmaya başlayabilir ama aşırı yavaş ilerliyor koyulaşma da . Bende öyle oldu en azından. Regl gününde yaptım hala silik çizgi. O yüzden bekliyorum hala🫢