Arkadaşlar şu BEBEĞİMİ KAYBETTİM ya da BEBEĞİMİ DÜŞÜRDÜM postları paylaşmayın lütfen acınızı anlıyorum fakat burda bir çok herşeyden korkan acaba mı diyen yüreği ağzında olan anne ve anne adayları var ister istemezde girip okuyor yazdıklarınızı ve tedirginliği on kat daha artıyor. Onlardan biride benim şahsen. Bu konuda daha duyarlı olunuz.