ikiprensannesii_ Kizlar ikili sayılara düştük çok şükür 99 gün kaldı ama sezeryan olacağı için biraz daha erken çok şükür ki az kaldı sağlıcakla alalım benim ikinci bbeegim olucak ama sanki ilkmis gibi heyecan verici hayırlısıyla gelsin 🥰🥰🥰🥰
Maheste ikiprensannesii_ Allah sağlıkla kolaylıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah ☺ bizde bugun 98 kaldık aynı şekilde sezeryan ve ikinci bebiş🥰