Mrvmrv78 Kızlar bir kaç gündür bebeğim çok hareketliydi hatta hareket ettiğinde acıtıyordu dün birden bişey oldu çok az hareket ediyor ve sanki böyle çok geriden geliyor hareketi hafif hissediyorum haşayan var mı doktora gitmelimiyim ben mi evhaö yapıyorum
Kubraaa_o Mrvmrv78 bu haftalarda bebek en fazla 2 saatte bir hareket etmeli;dürtün, çikolata yiyin. etmiyorsa doktorunuzla iletişime geçmelisiniz
demirrleydi_ Mrvmrv78 haftamız aynı ben yorulunca ya da ayakta çok kalınca oluyo ama genel olarak bu haftalarda çok hareketli olmaları lazım ben takip etmiyorum ama hareket etmeyince dürtüyorum hemen hareket etmeye başlıyor saatte en az 10 hareket hissetmen lazım
1ErkekkkAnnesi Mrvmrv78 aynı hafta ve gündeyiz benim bir kaç haftadır hareketi azaldı hissetmediğimde uzanıyorum sola yada sağa dönüyorum o şekilde hissediyorum