Merhaba güzel anneler benim bir erken doğumum var Çok şükür bebeğim iyi 27 haftasinda doğdu şuan ikinci gebeligim ve 29 haftamdayim kaç gündür sabah kalktığımda özür dileyerek söylüyorum su gibi akıntım oluyor kokusuz çok aşırı değil ama sızıntı olabilir mi vs ilk gebeliğimde de yaşadım sanki bu durumu anlamaya çalışıyorum 🤦🏻♀️